Mata Melihat, Hati Membaca, Mulut Terdiam, Tangan Meng 'Scroll' Tetikus..

Monday, January 07, 2013

Fruit Jelly & Apam Polkadot

# Pembuka Bicara #

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh semua & Salam Sejahtera

Kali ni punya entry nak memperkenalkan 2 lagi Homemade saya yang korang semua boleh "order" ye.

First is: (Fruit Jelly)


Actually, pic kat atas ni bukan Fruit Jelly yg saya buat untuk korang order buat makan gitu2 yer.  Pic atas ni sebab ada orang order untuk hantaran.  Alhamdulillah~~  Tapi kalau korang nak order untuk hantaran pun saya boleh buatkan.  No Problem At All!!!
For all information, Fruit Jelly saya ni ada bentuknya.  Korang boleh order untuk 2 size.  "S" size dengan "M" size.  Harga, kiter citer dalam fon or inbox jelah ye nanti.  Hehe..  Apsal? Teruja nak tahu camne rasanya and apa yg terkandung di dalamnya?  Jeng3..  Hohoholiau!!!!  Fruit Jelly ni memang sedap kalau makan sejuk2 (buh dalam peti ais lah), die kenyal2 je rasanya, ada pelbagai perasa (mangga, laici, oren dsb).  Dalam tu jugak saya ada letak buah untuk menambahkan lagi selera korang.  Confirm sodap!!!  Ramai yg suker~~ (poyos sekejap)..  Apa lagi, meh sini order.  Tak yah lah nak malu / segan okeh.


Second is: (Apam Polkadot)


Dot..dot...dot....  Hehe.  Comel tak apam polkadot saya? Okeh, yg ni pulak ialah apam polkadot So Good Taste.  Filling dalam saya guna coklat & strawberry only.  Sebab apa?  Sebab memang itu yg customer saya paling gomar.  Rating tinggi tu untuk 2 jenis filling nih..  Hehehe...  Alhamdulillah sesangat lah kat korang yg pernah order ye..  Repeat order pun ada.  Tu yg terharu sangat3!!!
So, yg belum pernah merasa semua homemade saya, boleh guna talian hayat 016-3022731 untuk tempahan ye.  Terima kasih~~~ 

0 comments:

Post a Comment