Mata Melihat, Hati Membaca, Mulut Terdiam, Tangan Meng 'Scroll' Tetikus..

Monday, January 07, 2013

Kek Coklat Moist & Sponge Di Sini !!!!


Assalamualaikum & Selamat Sejahtera Pengunjung Blog So Good Taste 
(Suker "crazy" korang nak jenguk & baca blog ni.. weeeheeeeee~~~~)

Kejap je dah masuk tahun 2013 kan..  Pejam celik, turun naik nafas jer.  So, rasanya tak terlambat nak wish Selamat Menukar Kalendar dan Tahun Georgia ye semuanya..  Kalau kalendar Islam kita, dah pun berlalu ke tahun 1434H.. Alhamdulillah Wa Syukrillah.

Post kali ni, So Good Taste nak masukkan entry pasal Kek Coklat.  Moist ada, Sponge pun ada.  Baru2 ni jugak, alhamdulillah dapat tempahan untuk Kek Coklat Moist untuk hantaran pertunangan.  Wah!!! Teruja sangat~~~~ lah konon..  Terima kasih lah pada yg mengorder tu kerana memberi kepercayaan untuk saya membuatnya..

So, cakap panjang lebar pun tak guna kalau takde picca kan??  Ha, tau dah..  Korang just excited nak tengok gambar berbanding membaca coretan yg entah hape2 ni ye dak?


(Below is an attachment for your review..hohohoho...spengking kau!!)

"Sebelum Deco"

"Selepas Deco"

Amacam??  Korang tak yah nak pelik sangat ye..  Mesti pelik sebab apa saya terer men "Deco" Kotak tu kan..  For all information, bab deco mendeco, gubah menggubah bukan kerja saya okeh.  Tu hasil gubahan Mak Tersayang saya.  Kalau bab membuat gubahan hantaran, pass je kat mak.  Dan for all information juger, mak saya ni memang hebat membuat gubahan segala gubahan.  Dia memang dah banyak kali buat orang punya hantaran.  So, kami seisi rumah ni memang tak payah susah2 nak pikir upah orang lain.  Kesimpulannya juga, masa saya kawen, mak lah yang saya carik untuk menggubah dulang2 hantaran saya... Chewah!!! Promote~~ Promote~~ Promote..  So, sape2 nak tempah kek atau nak tempah sebarang gubahan, 016-3022731 talian hayatnya ye.  Hahaha...




0 comments:

Post a Comment